Crosshatch Info

Brändi

Määritelmä ”Ainutlaatuinen denimkangas, jonka ristikkokuvioinen kudos on saatu aikaan yhdistämällä vuorotellen eripaksuisia lankoja. Kudos tulee esiin varsinkin kankaan kuluessa.”

Ristikkokuvioinen Crosshatch-denim on kestävä, omaleimainen ja trendikäs valinta. Crosshatch-brändistä on tullut yksi Yhdistyneen kuningaskunnan johtavista denim- ja katutyylituotemerkeistä. Vaatimattomista manchesteriläisistä oloista vuonna 2000 ponnistanut Crosshatch aloitti toimintansa denim- ja T-paitabrändinä. Sen denimtuotteiden omaleimaiset grafiikat, rohkea värinkäyttö ja innovatiivinen tyyli herättivät heti huomiota. Vain muutamien kuukausien aikana brändin tuotteista tuli hitti niin riippumattomien jälleenmyyjien kuin tärkeimpien kansallisten vaateketjujenkin valikoimissa.

Yrityksemme on kasvanut alkuajoista vuosi vuodelta. Tuotteitamme löytyykin nyt kaikilta Yhdistyneen kuningaskunnan pääkauppakaduilta sekä eurooppalaisista ostoskeskuksista ja jopa eteläiseltä pallonpuoliskolta aina Johannesburgista Sydneyyn saakka.

Crosshatch on ylpeä pysymisestään lähellä juuriaan ja vaalii tarkasti pääkuluttajaryhmiensä – Manchesterin club-, rock- ja dance-kulttuurien ja -seurapiirien – arvoja ja kokemuksia. Saamme jatkuvasti vaikutteita syntysijojemme energisestä nuorisokulttuurista, jonka ansiosta olemme saaneet vuosi vuodelta markkinoilla aina vain enemmän jalansijaa. Tämän johdosta päätoimipisteemme ja esittelytilamme sijaitsevat aivan kaupungin ydinkeskustassa – rankka työhän vaatii rankat huvit.

Crosshatchin asiakkaat haluavat tuotteiltaan omaleimaisuutta, autenttisuutta, huoletonta tyylikkyyttä sekä erinomaista hinta–laatu-suhdetta. He haluavat myös odotustensa ylittyvän jokaisella ostoskerralla. Maailmanlaajuinen kasvumme puhuu puolestaan: pidämme aina asiakkaallemme antamamme toimituslupauksen. 

Crosshatch-tuotteet ovat aivan omaa luokkaansa. Niiden innovatiiviset ja huolellisesti viimeistellyt yksityiskohdat, rohkeat väripaletit ja huomiota herättävät iskulauseet erottuvat aina edukseen nykyajan tylsistä massatuotetuista miestenvaatteista. 

Vuosien mittaan omaleimaista tyyliämme on usein yritetty kopioida, ja menestyksemme siivittämänä on yritetty kääriä voittoja. Niin imartelevaa kuin se onkin, olemme kuitenkin aina asettaneet etusijalle sen, että voimme pysyä markkinoiden kirkkaimmassa kärjessä. Näin olemme tehneetkin – vuosi toisensa jälkeen. Olemme pysyneet uskollisina brändimme ainutlaatuiselle hengelle prosessin kaikissa vaiheissa. 

Crosshatch on brändi, jonka ydinarvo on nautinto. Me nautimme saadessamme luoda vaatteita, joiden pitämisestä asiakkaamme nauttivat. Crosshatchin tulevaisuus näyttää paremmalta kuin koskaan. Vuotuinen 15–20 prosentin kasvumme jatkuu maailmanlaajuisesti. Odotamme innolla, että saamme toivottaa mahdollisimman monen uuden asiakkaan tervetulleeksi vuoden jokaisena päivänä.